Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi (ZBEÜ) İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi Sosyoloji Bölümü öğretim elemanı Arş. Gör. Dr. Funda Sönmez Öğütle’nin doktora tezi, “İlhan Tekeli Doktora Teşvik Ödülü”ne layık görüldü.
Öğütle’nin “Sanayisizleşme ve Mekânın Yeniden Üretimi: Zonguldak-Kavaklık” başlıklı doktora tezi, İlhan Tekeli Şehircilik Kültürü Vakfı tarafından "2022 İlhan Tekeli Doktora Teşvik Ödülü”nü almaya hak kazandı.
1996-2016 yılları arasında her yıl Prof. Dr. İlhan Tekeli tarafından Ortadoğu Teknik Üniversitesi (ODTÜ) bünyesinde şehir ve bölge planlama alanında yapılan yüksek lisans ve doktora tezlerine verilen İlhan Tekeli Tez Ödülü, 2017 yılından itibaren İlhan Tekeli Şehircilik Kültürü Vakfı bünyesinde Türkiye bütününe yaygınlaştırılmış olarak veriliyor.
Doktora tezi, teşvik ödülüne layık görüldü
ZBEÜ öğretim elemanı Arş. Gör. Dr. Funda Sönmez Öğütle’nin “Sanayisizleşme ve Mekânın Yeniden Üretimi: Zonguldak-Kavaklık” başlıklı doktora tezi, "2022 İlhan Tekeli Doktora Teşvik Ödülü”ne layık görüldü.
Yorumlar
Çok okunanlar
Arkadaşının ölümüne neden oldu!
Şahin Ören vefat etti
Turnuvanın şampiyonu Ereğli takımı oldu
Kontrolden çıkan araç, cami avlusuna daldı!
Başkan Posbıyık, asfalt çalışmalarını denetledi
Merakla beklenen film, 10 Temmuz'da vizyonda!
Sarp Eymen davasında yeni gelişme
MÜSİAD'DAN ÖDÜL TÖRENİNE DAVET
Mervealtı Plajı, işgallerden temizlendi
Belediyenin aşure dağıtımına ilgi yoğun oldu



