19 Kasım’da Kdz. Ereğli’nin yaşadığı durumu kendi sesiyle özetleyen bir video yayınlayan Belediye Başkanı Halil Posbıyık; “Üzgünüz, Mutsuzuz. Ama asla umutsuz değiliz. Ekibimle birlikte size söz veriyorum. Kdz. Ereğli’yi yeniden ayağa kaldıracağım. Eskisinden çok daha güzel olacak, Her şey çok güzel olacak” dedi.
Başkan Posbıyık, felaketi değerlendirdi
Kdz. Ereğli Belediye Başkanı Halil Posbıyık, 19 Kasım felaketini değerlendiren bir video yayımladı.
Yorumlar
Çok okunanlar
Arkadaşının ölümüne neden oldu!
Şahin Ören vefat etti
Turnuvanın şampiyonu Ereğli takımı oldu
Kontrolden çıkan araç, cami avlusuna daldı!
Başkan Posbıyık, asfalt çalışmalarını denetledi
Merakla beklenen film, 10 Temmuz'da vizyonda!
Sarp Eymen davasında yeni gelişme
MÜSİAD'DAN ÖDÜL TÖRENİNE DAVET
Mervealtı Plajı, işgallerden temizlendi
Belediyenin aşure dağıtımına ilgi yoğun oldu



